بوسي توجه رسالة لـ شيرين عبد الوهاب: "حرام اللي بتعمليه في نفسك"


رم - أجرت الفنانة بوسي، لقاءً مع برنامج "عرب وود"، ووجهت خلال البرنامج رسالة إلى النجمة شيرين عبد الوهاب، طلبت منها أن تعود من جديد لجمهورها وتستعيد قوتها مرة أخرى كما كانت من قبل الازمات المتكررة في حياتها.

وفي رسالتها إلى شيرين عبد الوهاب، قالت بوسي: "أنا بعشق شيرين عبد الوهاب وبعشق صوتها ومستخسراها وبقول حرام اللي بتعمليه في نفسك".

وأكملت: "أنا مش عايزة اتدخل في حياتها الشخصية، لكن نصيحة من معجبة مش زميلة، إحنا محتاجين شيرين بتاعة زمان اللي كانت مركزة مع شغلها أكتر وكانت بتحب مهنتها وبتحب الغنا وبتحب شغلها وبتعمل حاجات حلوة تكسر الدنيا، ربنا يعملها كل الخير".

وخلال اللقاء كشفت بوسي عن رأيها في أزمة لقب "صوت مصر" ومن المطربة المصرية الذي تستحقه.

وقالت بوسي: "أنا مش مع موضوع الألقاب، في الآخر كل واحدة وليها شكلها وستايلها وليها صوتها اللي تميزت بيه وأغانيها اللي تميزت بيها، كل واحد شايف إن المطربة اللي بيحبها هي دي صوت مصر وبقى في خناقات دلوقتي".

وأضافت: "بس هو السوق اللي بيحكم مين صوت مصر ولا مين رقم 1 أو 2 أو 3، بس مينفعش أنا أقول على نفسي إني صوت مصر لكن لأ السوق اللي بيحكم الموضوع ده".



عدد المشاهدات : (9833)

تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

لن ينشر أي تعليق يتضمن اسماء اية شخصية او يتناول اثارة للنعرات الطائفية او العنصرية آملين التقيد بمستوى راقي بالتعليقات حيث انها تعبر عن مدى تقدم وثقافة زوار وكالة رم للأنباء - أخبار عاجلة، آخر الأخبار، صور وفيدوهات للحدث. علما ان التعليقات تعبر عن راي اصحابها فقط.
الاسم :
البريد الالكتروني :
اظهار البريد الالكتروني
التعليق :
رمز التحقق : تحديث الرمز
أكتب الرمز :